Wednesday, November 24, 2010

Pizzeria Trio


image via nibbledish

Blog'un ilk entry'si olma şerefine nail olan restoranımız Pizzeria Trio. Onların az önce yediğim biftekli-mantarlı kremalı makarnası bu kadar lezzetli olmasaydı, belki de bu blog fikir olarak kafamda yaşamaya devam edecekti.

Birkaç hafta önce midemin çok da mutlu olmadığı bir günde tanıştık Pizzeria Trio'yla; canım fena halde mozarella çekiyordu ve yemeksepeti'nde rastgele aratınca onları buldum. Yarım saat içinde gelen Caprese gayet iyiydi ve midemi de mutlu edebildi. Göbeği çok da büyütmemek adına pizzaya mesafeli yaklaştığımdan, o günden bugüne kendileriyle pek bir iletişimimiz olmamıştı, ta ki bu akşamın talihlisi Tagliatelli con Filetto Funghi'ye kadar.

Tahminen restoran porsiyonlarından çok daha büyük bir porsiyon, güzel pişmiş etler ve lezzetli mantarlar, paket serviste genellikle boşlanan görsel nizam da yerinde. Lalettayin et parçalarını mantarlarla makarnaya karıştırıp üzerine krema boca etmek yerine, iyi baharatlarla ve otlarla pişirilmiş, kıvamında bir makarna. Fiyat fena değil, ah bir de paket serviste siyah bakkal poşeti yerine kendi poşetleriyle getirseler, ve çatal-bıçağı unutmasalar!

Pizzeria Trio'yu tebrik ediyor, blog geleceğinde kendilerine daha çok yer vermeyi umut ediyorum.

P.S.: Jenerik fotoğraf yerine gerçek fotoğrafını da koymak isterdim ama bloğu açıp entryi bitirene kadar makarna bitiverdi. Hala hepsini yiyebildiğime inanamıyorum.

Pizzeria Trio, Taksim (via website, 2122524444 veya yemeksepeti)


Ödeme şekli: Nakit, Kredi Kartı, SmarTicket, PassCard, Yemek çekleri
Zamanlama: 7/10
Servis kalitesi: 3/10
Lezzet: 9.5/10
Fiyat: 7/10
Görünüm: 8/10



2 comments:

  1. O zaman blogun ilk yorumunu ben yapayım :) Ben diyorum ki o civarlarda Don Pietro'nun üstüne pizzacı yok. Sırf evlere servis ve pizzayı yapan da (önünden geçerken gördüğüm kadarınca) ufak bi çocuk ama böylesini yemedim Istanbulda.

    Ayrıca blog hayatında başarılar

    ReplyDelete
  2. öncelikle teşekkürler :)) Don Pietro'nun Şişhane'ye paket servisi'ni bulursam ne güzel olur, bulamazsam da yakın bir zamanda denerim eminim :)

    ReplyDelete